Nieuw klanttevredenheidsonderzoek
Deze week zijn we gestart met onze nieuwe klanttevredenheidstool. In plaats van de gebruikelijke papieren versie die we al jaren gebruikten, hebben we nu een nieuwe online onderzoekstool. De resultaten stemmen ons zeer tevreden. In minder dan vijf minuten hebben onze klanten de vragenlijst in kunnen vullen en geven ons daarmee inzichten om onze dienstverlening verder te optimaliseren. Daarnaast is er een bijzonder hoog aantal enquêtes ingevuld (en dat waren er meer dan veertig deze week).
Hoge klanttevredenheid, 100% aanbeveling
De gemiddelde waardering van klanttevredenheid is een 8,45 op een schaal van 10. Daar zijn we erg trots op. Minstens zo trots zijn we erop dat 100% van de ondervraagden Van Voorst Projektendienst zeker zal aanbevelen bij anderen. Natuurlijk waren er ook een aantal aanbevelingen door klanten om ons service niveau naar een nog hoger plan te trekken. Hier gaan we zeker mee aan de slag.
Wij vinden de inzichten en informatie erg waardevol en maken het op deze online methode onze klanten gemakkelijk mogelijk om een terugkoppeling te geven.